Posted by : Unknown Sabtu, 09 Februari 2013

Lowongan Kerja Bali Februari 2013 Terbaru Indonesia Australia Language Foundation Bali (IALF Bali) | pada kesempatan kali ini lowongan kerja terbaru akan mencoba untuk membahas lowongan kerja di daerah Bali,  yang mungkin sedang anda cari dengan kata kunci Lowongan Kerja Bali Februari 2013Update Lowongan Kerja Bali Februari 2013 Terbaru Indonesia Australia Language Foundation Bali (IALF Bali) Bursa Lowongan Kerja Bali Februari 2013 Terbaru Indonesia Australia Language Foundation Bali (IALF Bali) , jika anda saat ini membutuhkan lowongan kerja, saya akan mencoba memberikan informasi terbaru untuk anda mengenai lowongan kerja di Bali di Indonesia Australia Language Foundation Bali (IALF Bali) yang akan menempati posisi Sales and Marketing Officer, jika anda merasa cocok untuk bekerja disana,  silahkan baca lowongan kerja di bawah ini untuk informasi yang selanjutnya. Baca juga artikel sebelumnya Lowongan Kerja Lampung Februari 2013 Terbaru PT Dalzon Chemicals Indonesia
Lowongan Kerja Bali Februari 2013 Terbaru Indonesia Australia Language Foundation Bali (IALF Bali)

Berikut Lowongan Kerja Bali Februari 2013 Terbaru Indonesia Australia Language Foundation Bali (IALF Bali)  mari kita simak bersama-sama.
Indonesia Australia Language Foundation Bali (IALF Bali)

The leading provider of language training and consultancy services in Indonesia and the Asia Pacific region

Sales and Marketing Officer
Bali

Responsibilities:

    Develops and implements strategic marketing and sales plans and forecasts to achieve corporate objectives.  Supervising the production or implementation of marketing materials.
    Plans and oversees advertising and promotion activities including print, online, electronic media, and direct mail. Monitoring online media for tracking communications related to the company brand.
    Maintains and updates customer databases. Establishes and maintains relationships with industry influencers and key strategic partners. Develops and manages sales/marketing operating budgets.
    Coordinates liaison between sales and marketing department and other sales related programs.

Requirements:
    3 years relevant experience, Strong communication skills, intermediate level of English
    Highly motivated and creative, Computer skills essential, graphic design skills desirabe.
    Indonesian National

Fasilitas:

    Leave; recreation leave 15 days paid leave per year, sick leave, and special leave.
    and additional monthly transport allownce, medical cover allowance & THR
    The IALF provides a hospitalization protection program and a' jamsostek' program

Send application to: hrd@ialf.edu
Jl. Raya Sesetan 190 Denpasar

sekian  informasi tentang Lowongan Kerja Bali Februari 2013 Terbaru Indonesia Australia Language Foundation Bali (IALF Bali)semoga  informasi yang saya berikan kali ini bermanfaat untuk anda, dan dapat mengurangi penganguran di indonesia

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © Lowongan Kerja Terbaru - Hatsune Miku - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -